Majzik Erikának hívnak, virtuális asszisztenciával foglalkozom. 

Sokan kérdeznek ilyenkor vissza, hogy „Mivel? Még sosem hallottam róla…”.
 
Ez nem meglepő, hiszen Magyarországon még elég ismeretlen ez a szolgáltatás.
 
Néhány szóban összefoglalom, hogy "mi fán terem":
 
Egy vállalkozás működése kapcsán sok olyan helyzet adódhat, amikor szüksége lenne egy 3., 4., vagy sokadik kézre.
Sok számlával kell bíbelődnie, jönnek a megrendelések, amelyeket adminisztrálnia kell, hírlevelet kellene szerkesztenie, szórólapot tervezni, esetleg a rég elmaradt útnyilvántartását elkészíteni, vagy a megbeszélések alkalmával valaki máshoz átirányítani a telefont, stb.
 
Mindezt elvégezheti Ön helyett egy asszisztens/titkárnő is, de akkor szükség van külön irodára, megfelelő felszerelésre, adót és járulékokat kell fizetni, és nem is biztos, hogy folyamatos munkát tud biztosítani.
 
Ezeket a feladatokat egy virtuális segítőtárs is leveheti a válláról, olyan, akinek megvan a szükséges felszerelése, tudása, van ideje, és nem utolsósorban számlaképes is, és akinek csak az elvégzett munka után kell fizetni, a "készenlétért" nem.
 
Ez lehet az Ön virtuális asszisztense, aki persze egy valós személy, csak nem dolgozik fizikálisan Ön mellett.
Telefonon, e-mailen, skype-on tartják a kapcsolatot, de legtöbb esetben - a munka jellegétől és a távolságtól függően-, a személyes találkozás is megoldható.
 
Az általam nyújtott szolgáltatások listáját itt éri el.
A virtuális asszisztenciáról bővebben ide kattintva tájékozódhat.
 
Itt pedig arról olvashat, hogy kinek lehet szüksége virtuális asszisztensi szolgáltatásra.

 

Szólj hozzá!